Fundusze europejskie

2 stycznia 2015

Remont dalby zwrotnej w przystani rybackiej w Stegnie

Celem operacji jest wykonanie dalby zwrotnej, która pełniła będzie rolę urządzenia usprawniającego pracę związaną z wyciągnięciem łodzi rybackiej na plażę oraz wciągnięciem jej na wodę. Dalba stanowić będzie główny element wyposażenia przystani rybackiej. rzed realizacją Projektu w rejonie nowej dalby funkcjonowała stara dalba, która została rozebrana.

31 grudnia 2014

Modernizacja układu falochronów osłonowych w Porcie Północnym – prace przygotowawcze

Przedmiotem projektu „Modernizacja układu falochronów osłonowych w Porcie Północnym – prace przygotowawcze” jest przygotowanie dokumentacji, w oparciu o którą wykonana zostanie robota budowlana polegająca na modernizacji układu falochronów osłonowych w Porcie Północnym w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

31 grudnia 2014

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap III – prace przygotowawcze

Przedmiotem projektu „Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap III – prace przygotowawcze” jest przygotowanie dokumentacji, w oparciu o którą wykonana zostanie robota budowlana polegająca na modernizacji wejścia do portu wewnętrznego w Gdańsku w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

30 grudnia 2014

Modernizacja toru wodnego do Portu Północnego – prace przygotowawcze

Przedmiotem projektu „Modernizacja toru wodnego do Portu Północnego – prace przygotowawcze” jest przygotowanie dokumentacji, w oparciu o którą wykonana zostanie robota budowlana polegająca na modernizacji toru wodnego do Portu Północnego w Gdańsku w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

8 grudnia 2014

Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni

Projekt zlokalizowany jest w rejonie wschodniego wybrzeża Polski w województwie pomorskim. Trzy odcinki wybrzeża objęte projektem: Ostrowo i Rozewie (gmina Władysławowo) oraz Cypel Helu (gmina Hel) położone są na terenie powiatu puckiego, odcinek Westerplatte leży na terenie Gminy Gdańsk, odcinek Oksywie leży na terenie Gminy Gdynia. Projekt przewiduje zabezpieczenie na 5,98 km bieżących wybrzeża morskiego.

8 grudnia 2014

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap I – przebudowa Falochronu Wschodniego.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Priorytet: vii. Transport przyjazny środowisku Działanie: 7.2. Rozwój transportu morskiego Celem działania jest zwiększenie konkurencyjności polskich portów morskich w regionie Morza Bałtyckiego. Opis projektu Inwestycja jest zlokalizowana w województwie pomorskim, w gminie Miasta Gdańsk, […]

20 listopada 2014

SPO-T w Urzędzie Morskim – pomoc w zarządzaniu projektem

W ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport możliwa jest realizacja projektów w trzecim priorytecie Pomoc techniczna. O dofinansowanie projektów ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego Transport w ramach Pomocy technicznej mogą ubiegać się wyłącznie ci beneficjenci, którzy zostali wyszczególnieni w Uzupełnieniu SPOT. Potencjalni beneficjenci SPOT zostali określeni w podziale na priorytety i działania Programu. Poniżej przedstawiono wykaz potencjalnych beneficjentów, którzy mogą składać wnioski aplikacyjne w ramach trzeciego priorytetu – Pomoc techniczna, zgodnie z zapisami Uzupełnienia SPOT.

20 listopada 2014

Przebudowa Falochronu Głównego w Gdyni wraz z modernizacją systemu nawigacyjnego

Przedmiotem Projektu jest przebudowa Falochronu Głównego portu w Gdyni, polegająca na przywróceniu parametrów wytrzymałościowych i statecznościowych budowli. Projekt ma również na celu polepszenie osłony Portu Zewnętrznego przed zafalowaniem i zalodzeniem w warunkach podniesionych stanów wody oraz podniesienie stopnia bezpieczeństwa żeglugi na torach podejściowych do portu w Gdyni.

19 listopada 2014

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego

Inicjatorem Projektu był Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. Rolę Beneficjenta Końcowego pełnił Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni. Instytucją Zarządzającą SPO Transport było ówczesne Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Instytucją Pośredniczącą w Zarządzaniu SPO Transport było ówczesne Ministerstwo Transportu i Budownictwa. Instytucją Płatniczą było Ministerstwo Finansów. Projekt realizowany był w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Transport na lata 2004 – 2006

17 listopada 2014

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II – przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie

Celem działania jest zwiększenie konkurencyjności polskich portów morskich w regionie Morza Bałtyckiego. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie pomorskim, w gminie Miasta Gdańsk, w Porcie Wewnętrznym.