Logo Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska

Zamówienia publiczne

Demontaż masztu nadawczego wraz z naprawą i malowaniem ściany oraz wymianą okna w budynku Kapitanatu (...)

  • Tytuł zamówienia publicznego
    Demontaż masztu nadawczego wraz z naprawą i malowaniem ściany oraz wymianą okna w budynku Kapitanatu Portu Ustka
  • Przedmiot postępowania
    Przedmiotem zamówienia są prace polegające na demontażu masztu nadawczego zamontowanego na południowej ścianie szczytowej budynku wraz z wykonaniem prac remontowych w części środkowej, polegających na naprawie pęknięć ścian od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz ich malowaniu, konserwacji i malowaniu elementów drewnianych elewacji oraz wymianie uszkodzonego okna na piętrze budynku. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin składania ofert: 29.09.2023 r., godz. 10.00.
  • Termin składania ofert
    29/09/2023
  • Status postępowania
    zakończono
  • Data publikacji wyników postępowania
    11/10/2023
  • Wynik postępowania

    Uprzejmie informujemy, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 tys. zł, w sprawie ofert na „Demontaż masztu nadawczego wraz z naprawą i malowaniem ściany oraz wymianą okna w budynku Kapitanatu Portu Ustka”, zakończono bez rozstrzygnięcia ze względu na brak ofert.

Pliki do pobrania

  • 1. DSAG3_Formularz-oferty.docx

    • Plik docx
    • 18.26 Kb
  • 2. DSAG3_Formularz-oferty.pdf

    • Plik pdf
    • 45.95 Kb
  • 3. DSAG3_Klauzula-informacyjna.docx

    • Plik docx
    • 28.04 Kb
  • 4. DSAG3_Lokalizacja-masztu.pdf

    • Plik pdf
    • 226.88 Kb
  • 5. DSAG3_Opis-przedmiotu-zamowienia.pdf

    • Plik pdf
    • 142.62 Kb
  • 6. DSAG3_Projekt-umowy.pdf

    • Plik pdf
    • 365.19 Kb
  • 7. DSAG3_Zapytanie-ofertowe.pdf

    • Plik pdf
    • 115.81 Kb
  • 8. Oswiadczenie-RODO.pdf

    • Plik pdf
    • 31.39 Kb
  • 9. Oswiadczenie-wykonawcy.pdf

    • Plik pdf
    • 74.41 Kb