Zamówienia publiczne

Dostawa składników umundurowania dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje-naramiennik, szaliki, rękawiczki (...)

  • Tytuł zamówienia publicznego
    Dostawa składników umundurowania dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje-naramiennik, szaliki, rękawiczki i paski skórzane, skarpety, rajstopy). Termin składania ofert. 08.12.2023r. godz. 14:00.
  • Przedmiot postępowania
    Dostawa składników umundurowania dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje-naramiennik, szaliki, rękawiczki i paski skórzane, skarpety, rajstopy). Termin składania ofert. 08.12.2023r. godz. 14:00.
  • Termin składania ofert
    08/12/2023
  • Status postępowania
    zakończono
  • Data publikacji wyników postępowania
    12/12/2023
  • Wynik postępowania

    Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 tys. zł., w sprawie ofert na dostawę składników umundurowania dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje-naramiennik, szaliki, rękawiczki i paski skórzane, skarpety, rajstopy), decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 12.12.2023 r., spośród ofert ważnych i nieodrzuconych przez Zamawiającego, wybrano jako najkorzystniejsze oferty firm:

    Zadanie nr 1 (krawaty): GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia

    Zadanie nr 2 (czapki dystynkcje-naramienniki): GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia

    Zadanie nr 3 (szaliki): GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia

    Zadanie nr 4 (rękawiczki skórzane): FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie, 87-100 Toruń

    Zadanie nr 5 (paski skórzane): FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie, 87-100 Toruń

    Zadanie nr 6 (skarpety): FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie, 87-100 Toruń

    Zadanie nr 7 (rajstopy): ASTOP Sp. z o.o., ul. Rycerska 28, 15-157 Białystok.

    Dziękujemy za złożenie ofert.

Pliki do pobrania

  • 1. AG-formularz_cenowy_zadanie-nr-2.doc

    • Plik doc
    • 120.00 Kb
  • 2. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_1.doc

    • Plik doc
    • 54.50 Kb
  • 3. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_2.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 4. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_3.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 5. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_4.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 6. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_5.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 7. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_6.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 8. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_7.doc

    • Plik doc
    • 55.00 Kb
  • 9. AG-szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia_pozostale.pdf

    • Plik pdf
    • 88.91 Kb
  • 10. AG-zapytanie-ofertowe-pozostale-skladniki-umundurowania.pdf

    • Plik pdf
    • 129.11 Kb
  • 11. Rozporzadzenie-w-sprawie-umundurowania.pdf

    • Plik pdf
    • 1.50 Mb
  • 12. AG-oswiadczenie-wykonawcy-RODO-1.docx

    • Plik docx
    • 13.66 Kb
  • 13. AG-Klauzula-informacyjna-dla-uczestnikow-postepowan-w-ramach-prawa-zamowien-publicznych-v.3.2022-WCAG-1.docx

    • Plik docx
    • 25.04 Kb