Zamówienia publiczne
Dostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje – naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, (...)
-
Tytuł zamówienia publicznegoDostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje - naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, paski skórzane, skarpety). Termin składania ofert: 17.10.2025 r.
-
Przedmiot postępowaniaDostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje - naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, paski skórzane, skarpety). Termin składania ofert: 17.10.2025 r.
-
Termin składania ofert17/10/2025
-
Status postępowaniazakończono
-
Data publikacji wyników postępowania24/10/2025
-
Wynik postępowania
Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 tys. zł., w sprawie ofert na dostawę składników umundurowania w ramach zadań, decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 24.10.2025 r., spośród ofert ważnych i nieodrzuconych przez Zamawiającego, wybrano jako najkorzystniejsze oferty firm:
Zadanie nr 1 (krawaty) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;
Zadanie nr 2 (czapki mundurowe, dystynkcje – naramienniki) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;
Zadanie nr 3 (szaliki) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;
Zadanie nr 4 (rękawiczki skórzane) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń;
Zadanie nr 5 (paski skórzane) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń;
Zadanie nr 6 (skarpety) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń.
Dziękujemy za złożenie ofert.
Pliki do pobrania
-
1. AG-formularz_cenowy_wersja_edytowalna_zadanie-nr-2.doc
- Plik doc
- 119.00 Kb
-
2. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_1.doc
- Plik doc
- 54.00 Kb
-
3. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_2.doc
- Plik doc
- 53.50 Kb
-
4. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_3.doc
- Plik doc
- 53.50 Kb
-
5. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_4.doc
- Plik doc
- 53.50 Kb
-
6. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_5.doc
- Plik doc
- 53.50 Kb
-
7. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_6-1.doc
- Plik doc
- 53.00 Kb
-
8. AG-szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia_pozostale-2025.pdf
- Plik pdf
- 674.50 Kb
-
9. AG-zapytanie-ofertowe-pozostale-skladniki-umundurowania-2025.pdf
- Plik pdf
- 237.67 Kb
-
10. Rozporzadzenie-w-sprawie-umundurowania.pdf
- Plik pdf
- 1.50 Mb
-
11. AG-Klauzula-informacyjna-dla-uczestnikow-postepowan-w-ramach-prawa-zamowien-publicznych-v.3.2022-WCAG-1.pdf
- Plik pdf
- 701.61 Kb
-
12. AG-oswiadczenie-wykonawcy-RODO-1.pdf
- Plik pdf
- 540.04 Kb
-
Autor wpisuRenata Urbańska
-
Data utworzenia wpisu14 października 2025
-
Zmodyfikowany24 października 2025 przez Renata Urbańska
-
Kategorie wpisu