Zamówienia publiczne

Dostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje – naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, (...)

  • Tytuł zamówienia publicznego
    Dostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje - naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, paski skórzane, skarpety). Termin składania ofert: 17.10.2025 r.
  • Przedmiot postępowania
    Dostawa składników umundurowania w ramach zadań (krawaty, czapki mundurowe, dystynkcje - naramienniki, szaliki, rękawiczki skórzane, paski skórzane, skarpety). Termin składania ofert: 17.10.2025 r.
  • Termin składania ofert
    17/10/2025
  • Status postępowania
    zakończono
  • Data publikacji wyników postępowania
    24/10/2025
  • Wynik postępowania

    Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 tys. zł., w sprawie ofert na dostawę składników umundurowania w ramach zadań, decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 24.10.2025 r., spośród ofert ważnych i nieodrzuconych przez Zamawiającego, wybrano jako najkorzystniejsze oferty firm: 

    Zadanie nr 1 (krawaty) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;

    Zadanie nr 2 (czapki mundurowe, dystynkcje – naramienniki) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;

    Zadanie nr 3 (szaliki) – GUSTO Danuta Rutkowska, ul. Legionów 15-17/1, 81-378 Gdynia;

    Zadanie nr 4 (rękawiczki skórzane) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń;

    Zadanie nr 5 (paski skórzane) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń;

    Zadanie nr 6 (skarpety) – FPHU RECON Magdalena Szenkowska-Gerke, ul. Skłodowskiej-Curie 41a/12, 87-100 Toruń.

    Dziękujemy za złożenie ofert.

Pliki do pobrania

  • 1. AG-formularz_cenowy_wersja_edytowalna_zadanie-nr-2.doc

    • Plik doc
    • 119.00 Kb
  • 2. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_1.doc

    • Plik doc
    • 54.00 Kb
  • 3. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_2.doc

    • Plik doc
    • 53.50 Kb
  • 4. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_3.doc

    • Plik doc
    • 53.50 Kb
  • 5. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_4.doc

    • Plik doc
    • 53.50 Kb
  • 6. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_5.doc

    • Plik doc
    • 53.50 Kb
  • 7. AG-formularz_oferty-wersja_edytowalna-zadanie_nr_6-1.doc

    • Plik doc
    • 53.00 Kb
  • 8. AG-szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia_pozostale-2025.pdf

    • Plik pdf
    • 674.50 Kb
  • 9. AG-zapytanie-ofertowe-pozostale-skladniki-umundurowania-2025.pdf

    • Plik pdf
    • 237.67 Kb
  • 10. Rozporzadzenie-w-sprawie-umundurowania.pdf

    • Plik pdf
    • 1.50 Mb
  • 11. AG-Klauzula-informacyjna-dla-uczestnikow-postepowan-w-ramach-prawa-zamowien-publicznych-v.3.2022-WCAG-1.pdf

    • Plik pdf
    • 701.61 Kb
  • 12. AG-oswiadczenie-wykonawcy-RODO-1.pdf

    • Plik pdf
    • 540.04 Kb