Petycje – informacje podstawowe
- 10 maja 2022
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
Petycję składa się w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Petycja powinna zawierać:
- Oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy skazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję,
- Wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów,
- Oznaczenie adresata petycji,
- Wskazanie przedmiotu petycji.
Petycję można składać w formie pisemnej lub elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
- lub przekazać osobiście w Kancelarii Urzędu Morskiego w Gdyni lub w Sekretariacie Dyrektora Urzędu
- lub przesłać drogą elektroniczną na adres umgdy@umgdy.gov.pl
- lub przesłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Morskiego w Gdyni na platformie ePUAP
-
Autor wpisuBarbara Trepczyk
-
Data utworzenia wpisu10 maja 2022
-
Zmodyfikowany12 maja 2022 przez admin