Zamówienia publiczne

Usługa wywozu nieczystości i dzierżawa pojemnika, sprzątanie i odśnieżanie chodników oraz odśnieżanie parkingu przy budynku Delegatury w Słupsku.

  • Tytuł zamówienia publicznego
    Usługa wywozu nieczystości i dzierżawa pojemnika, sprzątanie i odśnieżanie chodników oraz odśnieżanie parkingu przy budynku Delegatury w Słupsku.
  • Przedmiot postępowania
    Usługa wywozu nieczystości i dzierżawa pojemnika, sprzątanie i odśnieżanie chodników oraz odśnieżanie parkingu przy budynku Delegatury w Słupsku. Termin składania ofert: 06.09.2022 r.
  • Termin składania ofert
    06/09/2022
  • Status postępowania
    zakończono
  • Data publikacji wyników postępowania
    14/09/2022
  • Wynik postępowania

    Uprzejmie informujemy, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 tys. zł, w sprawie ofert na „Usługę wywozu nieczystości i dzierżawy pojemnika, sprzątanie i odśnieżanie chodników oraz odśnieżanie parkingu przy budynku Delegatury w Słupsku”, wybrano ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, NIP: 8390005623.

Pliki do pobrania

  • DSAG3.Formularz_cenowy-1.pdf

    • Plik pdf
    • 71.99 Kb
  • DSAG3.Formularz_oferty-1.pdf

    • Plik pdf
    • 46.46 Kb
  • DSAG3.Mapka_terenu-1.pdf

    • Plik pdf
    • 183.96 Kb
  • DSAG3.Oswiadczenie_RODO-1.pdf

    • Plik pdf
    • 27.20 Kb
  • DSAG3.Wzor_umowy-1.pdf

    • Plik pdf
    • 307.60 Kb
  • DSAG3.Zapytanie_ofertowe-1.pdf

    • Plik pdf
    • 115.49 Kb