Logo Unii Europejskiej wraz z napisem Unia Europejska

Zamówienia publiczne

Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania (...)

  • Tytuł zamówienia publicznego
    Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania ofert do do dnia 28.02.2023r. do godz. 12:00.
  • Przedmiot postępowania
    Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania ofert do do dnia 28.02.2023r. do godz. 12:00.
  • Termin składania ofert
    28/02/2023
  • Status postępowania
    zakończono
  • Data publikacji wyników postępowania
    02/03/2023
  • Wynik postępowania

    Ogłoszenie w sprawie wyniku postępowania.
    Uprzejmie informujemy, że po przeprowadzeniu analizy złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130tys. zł netto, w sprawie ofert na: „Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu” realizowanego w 2 częściach, decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 01.03.2023 r., spośród złożonych i ważnych ofert wybrano jako najkorzystniejsze oferty:

    Część 1:

    Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o., ul. Kujawska 102,44-101 Gliwice, za cenę 53 947,40 zł brutto, oferta uzyskała w ocenie 100punktów;

    Część 2:

    Centrum Motoryzacyjne Marcin Jakubczyk, ul. Lotnicza 42, 80-297 Banino, za cenę 55 760,00 zł brutto, oferta uzyskała w ocenie 100,00 punktów;

     

    Dziękujemy za złożenie ofert.

Pliki do pobrania

  • 1. Zaproszenie do składania ofert

    • Plik pdf
    • 260.78 Kb
  • 2. Formularz oferty

    • Plik pdf
    • 197.70 Kb
  • 3. Zestawienie materiałowe cz. 1

    • Plik xlsx
    • 15.31 Kb
  • 4. Zestawienie materiałowe cz. 2

    • Plik xlsx
    • 13.99 Kb
  • 5. Projekt umowy

    • Plik pdf
    • 215.21 Kb
  • 6. Oświadczenie rodo

    • Plik pdf
    • 97.29 Kb
  • 7. Zestawienie materiałowe cz. 1 (po zmianie 17. 02. 2023r.)

    • Plik xlsx
    • 15.28 Kb
  • 8. Zestawienie materiałowe cz. 2 (po zmianie 21. 02. 2023r.)

    • Plik xlsx
    • 14.09 Kb

Pytanie nr 1

17/02/2023

W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym możliwości zastąpienia produktu, który został wycofany z produkcji, wprowadzono zmianę zestawienia materiałowego dla części 1 w zakresie pozycji 5. Załączono zmodyfikowane zestawienie.

Termin składania ofert pozostaje bez zmian.

Pytanie nr 2

21/02/2023

W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym możliwości zastąpienia produktu, ze względu na jego aktualną dostępność na rynku, wprowadzono zmianę zestawienia materiałowego dla części 2 w zakresie pozycji 8. Załączono zmodyfikowane zestawienie.

Termin składania ofert pozostaje bez zmian.