Zamówienia publiczne
Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania (...)
-
Tytuł zamówienia publicznegoDostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania ofert do do dnia 28.02.2023r. do godz. 12:00.
-
Przedmiot postępowaniaDostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu. Termin składania ofert do do dnia 28.02.2023r. do godz. 12:00.
-
Termin składania ofert28/02/2023
-
Status postępowaniazakończono
-
Data publikacji wyników postępowania02/03/2023
-
Wynik postępowania
Ogłoszenie w sprawie wyniku postępowania.
Uprzejmie informujemy, że po przeprowadzeniu analizy złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130tys. zł netto, w sprawie ofert na: „Dostawa środków smarnych i płynów eksploatacyjnych do pojazdów, jednostek pływających i innego sprzętu” realizowanego w 2 częściach, decyzją Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 01.03.2023 r., spośród złożonych i ważnych ofert wybrano jako najkorzystniejsze oferty:Część 1:
Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o., ul. Kujawska 102,44-101 Gliwice, za cenę 53 947,40 zł brutto, oferta uzyskała w ocenie 100punktów;
Część 2:
Centrum Motoryzacyjne Marcin Jakubczyk, ul. Lotnicza 42, 80-297 Banino, za cenę 55 760,00 zł brutto, oferta uzyskała w ocenie 100,00 punktów;
Dziękujemy za złożenie ofert.
Pliki do pobrania
-
1. Zaproszenie do składania ofert
- Plik pdf
- 260.78 Kb
-
2. Formularz oferty
- Plik pdf
- 197.70 Kb
-
3. Zestawienie materiałowe cz.1
- Plik xlsx
- 15.31 Kb
-
4. Zestawienie materiałowe cz.2
- Plik xlsx
- 13.99 Kb
-
5. Projekt umowy
- Plik pdf
- 215.21 Kb
-
6. Oświadczenie RODO
- Plik pdf
- 97.29 Kb
-
7. Zestawienie materiałowe cz.1 (po zmianie 17.02.2023r.)
- Plik xlsx
- 15.28 Kb
-
8. Zestawienie materiałowe cz.2 (po zmianie 21.02.2023r.)
- Plik xlsx
- 14.09 Kb
Pytanie nr 1
17/02/2023
W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym możliwości zastąpienia produktu, który został wycofany z produkcji, wprowadzono zmianę zestawienia materiałowego dla części 1 w zakresie pozycji 5. Załączono zmodyfikowane zestawienie.
Termin składania ofert pozostaje bez zmian.
Pytanie nr 2
21/02/2023
W związku z zapytaniem Wykonawcy dotyczącym możliwości zastąpienia produktu, ze względu na jego aktualną dostępność na rynku, wprowadzono zmianę zestawienia materiałowego dla części 2 w zakresie pozycji 8. Załączono zmodyfikowane zestawienie.
Termin składania ofert pozostaje bez zmian.
-
Autor wpisuAdam Smarz
-
Data utworzenia wpisu17 lutego 2023
-
Zmodyfikowany2 marca 2023 przez Adam Smarz
-
Kategorie wpisu